זולו > הוד-השרון
Sim Free  > תל-אביב
זולו > תל-אביב

עיצוב חנויות הוא חלק בלתי נפרד מענף הקמעונאות כאשר הוא משתלב באופן טוטאלי עם המוצר אותו אתם רוצים למכור. חווית הקניה מתחילה כבר באתר האינטרנט והמדיה הדיגיטלית, ממשיכה בנראות של החנות בקניון או על הרחוב, ומגיעה לשיאה כאשר הלקוח נכנס פנימה לקנות. מאוד חשוב להגדיר ולדייק את חווית הלקוח שאנו רוצים להעניק, ועיצוב העסק יהיה חלק חשוב שישרת את המטרה הזו.

סטודיו איתי גדרון בעל רקע וניסיון רב בעיצוב חנויות קונספט חנויות אופנה ורשתות. התחרות הקמעונאית בקניונים וברחובות היא אדירה. על כן מעצבי חנויות הפכו לגורם הכרחי בתחום. עיצוב חנות או עיצוב דוכן בקניון מחייבים היום את בעל העסק לתת ללקוחות חווית קנייה שונה ומפתיעה. כזו שתשאיר חותם ותרגש אותו כל פעם מחדש.

תחום הקמעונאות בארץ רק הולך ומתחזק. חנויות נפתחות ללא הפסקה והתחרות הולכת וגדלה. קניונים, מרכזי קניות, רחובות הומים, בכל מקום מציעים לנו לקנות משהו. אז איך בכל זאת אנשים שהולכים ברחוב יבחרו דווקא בך? הצרכן של היום מחפש הרבה יותר משירות או מוצר טובים. הצרכן של היום מחפש חוויות וריגושים, לצד כדאיות כלכלית. על כן, אתה כבעל עסק, זקוק ליתרון שיבליט ויבדל אותך מהמתחרים, ושיעביר את המסר אל מול הלקוח שלך – מדוע עדיף לו לבחור בך על פני כל עסק מתחרה אחר. הסטודיו שלנו ייצר עבורך נראות וזהות ויזואלית חזקה ונוכחת, כזאת שמשאירה חותם ושגורמת לכך שלא יוכלו להתעלם ממך. 

כאשר אנו מתכננים עיצוב פנים לחנויות, שלב התכנון הראשוני כולל ניתוח של המוצרים הנמכרים וחשיבה עמוקה על האופן בו הם יוצגו ללקוח הקצה. אנו משתדלים לצפות מראש את המסלול אותו יעשו הלקוחות בחנות, ומתכננים אותו בצורה כזו שהחשיפה למוצרים תהיה מקסימלית. 

לקוח שחווית הקניה שלו תאמה ואף עלתה על הציפייה יחזור ואף ישווק את המקום למכריו. על כן, חשוב לנו שהעיצוב ישאיר חותם והחוויה תהיה ייחודית ובלתי נשכחת. בפרט כאשר מדובר ברשת אנו מקפידים לשמור על מוטיבים המזוהים עם הרשת בין סניף לסניף.